Τη δοξολογία για τον εορτασμό του νέου έτους παρακολούθησε ο Δήμαρχος Κιλελέρ Αθανάσιος Νασιακόπουλος στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στη Νίκαια. Στο πρωτοχρονιάτικο μήνυμα του ο δήμαρχος ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Αγαπητές συνδημότισσες, αγαπητοί συνδημότες, ο ερχομός του νέου έτους δεν είναι απλώς μια…














περισσότερα








































