Κοντά στους Σιδηροδρομικούς ο Ροντούλης


 «Η παραγωγικότητα των υπαλλήλων του ΟΣΕ είναι στο ίδιο επίπεδο με την παραγωγικότητα των υπαλλήλων των άλλων ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων, παρά το απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο. Άρα το να βγαίνουν κάποιοι και να λένε «οι κακοί εργαζόμενοι του ΟΣΕ» αυτό νομίζω ότι είναι παραλογισμός», τόνισε ο υπ. Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Αστέριος Ροντούλης στην αίθουσα συγκεντρώσεων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λάρισας, όπου παρευρέθηκε, κατόπιν πρόσκλησης, σε εκδήλωση των σιδηροδρομικών υπαλλήλων.

 Στη συνέχεια ο κ. Ροντούλης δήλωσε τα εξής:

«Ο ΟΣΕ πράγματι θα πρέπει να διαχειριστεί ένα δανειακό χαρτοφυλάκιο μαμούθ, τριάντα οκτώ δάνεια από δέκα επτά εγχώριες και διεθνείς τράπεζες, συνολικού ύψους περίπου 9.000.000.000 ευρώ.

Εκτός από τις αναμφισβήτητες διαχρονικές ευθύνες τόσο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. όσο και της Ν.Δ., τρία είναι τα αίτια που έφεραν τον Οργανισμό σε αυτή την κακή κατάσταση:

Πρώτον, στις πλάτες του ΟΣΕ γινόταν ένα κοινωνικό έργο από την εκάστοτε κυβέρνηση. Ήθελε η Κυβέρνηση να κρατήσει χαμηλά τον πληθωρισμό και το κόστος ζωής; Κρατούσε κάτω το τιμολόγιο του ΟΣΕ. Αυτό, όμως, κατ’ ανάγκην γεννούσε ελλείμματα. Άρα,  πρέπει να δούμε μία τιμολογιακή πολιτική που δεν θα εξυπηρετεί μόνο μία κοινωνική στόχευση αλλά θα έχει και την ιδιωτικοοικονομική παράμετρο.

      Δεύτερον, επειδή η Κυβέρνηση αδυνατούσε να καταβάλλει την ίδια συμμετοχή του επενδυτικού προγράμματος του ΟΣΕ, υποχρέωνε τον Οργανισμό να συνάπτει δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου, προκειμένου να προχωρήσει ένα επενδυτικό πρόγραμμα που καρκινοβατεί, ένα επενδυτικό πρόγραμμα που έγινε το γεφύρι της Άρτας, ένα επενδυτικό πρόγραμμα που, εάν ήδη είχε προχωρήσει, θα έδινε επιπρόσθετα έσοδα στον ΟΣΕ, καθόσον αυταπόδεικτα θα προσέφερε στο κοινό ελκυστικότερες υπηρεσίες.

Τρίτον, τόσα χρόνια στον ΟΣΕ επικρατούσε η κομματοκρατία που οδηγούσε στη ρεμούλα και στην απάτη. Οι διοικήσεις άλλαζαν, όχι μόνο όταν άλλαζε η Κυβέρνηση, αλλά όταν άλλαζε ο Υπουργός. Ο ΟΣΕ χρειάζεται διοικήσεις που θα γνωρίζουν το αντικείμενο, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, προκειμένου να πραγματοποιηθεί το τιτάνιο έργο της ανόρθωσης του Οργανισμού.

Ενόψει, μάλιστα, των Μεσογειακών Αγώνων, περιμέναμε να υλοποιηθεί στη Θεσσαλία ένα μεγάλο έργο, ο προαστιακός Λαρίσης-Βόλου με ηλεκτροκίνηση. Θα ήταν ένα έργο πνοής για τη Θεσσαλία, ένα έργο που θα δημιουργούσε ένα αναπτυξιακό δίπολο, που θα συμπαρέσυρε στο δρόμο της ανάπτυξης ολόκληρη τη θεσσαλική περιφέρεια. Δυστυχώς, αυτό το έργο, που μαζί με τα Μεσογειακά χωριά θα ήταν οι παρακαταθήκες των Μεσογειακών Αγώνων, ουσιαστικά εγκαταλείφθηκε,  αφήνοντας τη Θεσσαλία χωρίς καμία ουσιαστική αναπτυξιακή ανταπόδοση από τη διοργάνωση του προαναφερομένου αυτού αθλητικού γεγονότος.

Εμείς, όμως, οι «Ελεύθεροι Θεσσαλοί» δεν θα υποστείλουμε την σημαία της διεκδίκησης. Δεν θα μας πειθαναγκάσουν οι κυβερνώντες σε αφωνία. Η αιρετή Περιφέρεια της Θεσσαλίας θα μπει στην πρωτοπορία του αγώνα, για να υλοποιηθεί η σιδηροδρομική ηλεκτροκίνηση Λάρισας – Βόλου.

Προηγούμενο άρθρο Μύηση στις τέχνες και στον πολιτισμό
Επόμενο άρθρο Ας μείνει μόνο στην ιστορία… της Θέκλας Παρασκευούδη