Ειδήσεις

Νέο δίκτυο ποδηλατοδρόμων 1,5 χλμ στην πόλη της Λάρισας με χρηματοδότηση 3 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ 2014-2020


Επεκτείνεται  κατά 1,5 χιλιόμετρο το δίκτυο ποδηλατοδρόμων στην πόλη της Λάρισας με χρηματοδότηση από την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός έδωσε την έγκριση για τη δημοπράτηση του έργου «Δημιουργία εκτεταμένου δικτύου πεζοδρόμων και ποδηλατικών διαδρομών  στις οδούς Αιόλου – Βυζαντίου – Ηρώων Πολυτεχνείου», συνολικού προϋπολογισμού ένταξης 3.080.262,05  ευρώ με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020. Δικαιούχος του έργου είναι ο Δήμος Λαρισαίων.

Με ολοκληρωμένη στρατηγική και σχέδιο χρηματοδοτούμε  την αισθητική  αναβάθμιση των αστικών κέντρων και προωθούμε τη βιώσιμη  «πράσινη» κινητικότητα παντού στη Θεσσαλία με το μεγαλύτερο δίκτυο ποδηλατοδρόμων στη χώρα» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Σε συνεργασία με τον Δήμαρχο Λαρισαίων Απόστολο Καλογιάννη και την Ειδική Υπηρεσία του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020  χρηματοδοτούμε νέο δίκτυο πεζοδρόμων και ποδηλατικών διαδρομών  συνολικού μήκους 1,5  χιλιομέτρου που αλλάζει  την εικόνα   και τις συνθήκες κυκλοφορίας  σε οδικούς άξονες της πόλης» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

 

Στοιχεία του έργου

Το έργο αφορά στην πλήρη ανακατασκευή της οδού Αιόλου από την οδό 23ης Οκτωβρίου έως την οδό Αγιάς σε διατομή ενιαίας στάθμης, της οδού Βυζαντίου από την οδό Υψηλάντου έως την οδό 23ης Οκτωβρίου,  τμημάτων  των οδών  Λουκιανού (από την οδό Χατζηζωγίδου έως την οδό Βυζαντίου) και Χατζηζωγίδου (από την οδό Λουκιανού έως την οδό Βυζαντίου) και τμήματος της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου από την οδό Αγιάς έως την οδό Αεροδρομίου (εμπρός από το ΑΤΑ) ώστε να ενταχθεί σε αυτές ποδηλατόδρομος διπλής κυκλοφορίας συνολικού μήκους 1.500 μ.

Προβλέπονται όλες οι απαραίτητες εργασίες οδοποιίας (εκσκαφές, καθαιρέσεις, χωματουργικά, οδοστρωσία, ασφαλτικά), κατασκευάζονται  νέα πεζοδρόμια (πλάτη πεζοδρομίων, οδηγοί όδευσης για άτομα με προβλήματα όρασης, κατασκευή ραμπών στις διασταυρώσεις αλλά και όπου προβλέπεται διάβαση πεζών κλπ.) καθώς και ποδηλατόδρομος (μονής ή διπλής κυκλοφορίας) από βιομηχανικό δάπεδο. Στις περιοχές ενιαίου οδοστρώματος και όπου αλλού απαιτείται, κατασκευάζεται νέο δίκτυο ομβρίων υδάτων, το οποίο θα συνδεθεί με το  δίκτυο της ΔΕΥΑΛ. Επίσης  προβλέπονται  όλες οι εργασίες οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης και ασφάλισης, όλες οι απαραίτητες Η/Μ εργασίες για την κατασκευή νέου δικτύου οδοφωτισμού και την κατασκευή σηματοδοτούμενων διαβάσεων και πεζοδιαβάσεων, καθώς και όλες οι απαραίτητες φυτεύσεις και εργασίες πρασίνου για την κατασκευή νέου δικτύου άρδευσης.

 

Προηγούμενο άρθρο Απάντηση του Προέδρου του ΤΕΕ/ΤΚΔΘ κ. Νίκου Παπαγεωργίου σε δήλωση του Αντιδημάρχου κ. Δημήτρη Δεληγιάννη σχετικά με την προσβασιμότητα και το ΣΒΑΚ
Επόμενο άρθρο Blueprints Τσεχίας & Σταμπωτά Τυρνάβου Δρόμοι Παράλληλοι