Ειδήσεις

Τα «Τάνγκος του Μαγικού Ρεαλισμού» του Γιάννου Αιόλου στο ΔΩΛ


Η Αντιδημαρχία Πολιτισμού & Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων παρουσιάζει για πρώτη φορά το νέο έργο του Γιάννου Αίολου «Τάνγκος του Μαγικού Ρεαλισμού», στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας, το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022 στις 21:00.

Δέκα χρόνια μετά τη μεγάλη επιτυχία του «Τανγκό των Χριστουγέννων» και έχοντας αφιερώσει το διάστημα αυτό στη δημιουργία μιας προσωπικής μουσικής γλώσσας για ένα «Tango del Mondo», ένα πιο παγκόσμιο από το Αργεντίνικο, που είναι μπολιασμένο με την ευρωπαϊκή κουλτούρα, την Συμφωνική, την κινηματογραφική σύγχρονη μουσική γλώσσα, ο Γιάννος Αιόλου καταθέτει ένα έργο ώριμο, μεστό, άμεσο, συγκινησιακά φορτισμένο, με αφετηρία την αρχή όλων: τον Μαγικό Ρεαλισμό.

Ο Γιάννος Αιόλου συνθέτει τα «Τάνγκος του Μαγικού Ρεαλισμού», εμπνευσμένα από το κίνημα του Μαγικού Ρεαλισμού της Λατινικής Αμερικής που στη λογοτεχνία εκφράστηκε μέσα από το έργο του Χόρχε Λουΐς Μπόρχες, του Μαρκές, της Ιζαμπέλα Αλιέντε, ενώ στη ζωγραφική μέσα από το έργο της Φρίντα Κάλο, αλλά και πολλών άλλων καλλιτεχνών.

Προτείνει ένα νέο έργο ακροβατώντας ανάμεσα στον ρεαλισμό του χορού Τανγκό και την αμφίσημη ονειρική διάσταση της μουσικής του.

Τίποτα δεν είναι όπως δείχνει, τίποτα δεν είναι μονοδιάστατο, παρ’ όλη τη ρεαλιστικά ξεκάθαρη μουσική και συναισθηματική γραφή του.

 

Ερμηνεύουν:

Έγχορδα (14 μουσικοί) Sofia Soloists Chamber Orchestra

Πιάνο: Margarita Ilieva

Ακορντεόν: Δημήτρης Αραμπατζής

Διεύθυνση Ορχήστρας: Konstantin Dobroykov

 

Χορεύουν Τάνγκο ο Gabriel Marino και η Βάσια Θανοπούλου

Φωτισμοί: Μαριέττα Παυλάκη

 

Διοργάνωση: Αντιδημαρχία Πολιτισμού και Επιστημών Δήμου Λαρισαίων

 

Είσοδος ελεύθερη, με σειρά προσέλευσης.

 

Video Spot: https://youtu.be/7FYMGxSzu6E

 

Δύο αντιπροσωπευτικά μουσικά θέματα του έργου:

ΜΑΖΕ: https://youtu.be/wkA0AYBUv88

JEALOUSY: https://youtu.be/sY1vG0RXjTc

 

 

Προηγούμενο άρθρο Περιοδική έκθεση στο Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων
Επόμενο άρθρο Επίσκεψη Αντιπροσωπείας του ΣΕΑΝ Λάρισας στον ΑΤΑ και την 110 Πτέρυγα Μάχης