Ειδήσεις

ΣΘΕΒ: Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση


Ο ΣΘΕΒ διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου και ώρες 16:00-21:00, με θέμα: «Aftersales», στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα).

Σήμερα ένα μεγάλο πρόβλημα των επιχειρήσεων είναι να διατηρήσουν πελάτες που με μεγάλο κόπο και επένδυση απέκτησαν. Μάθετε όλες τις τεχνικές και ενημερωθείτε για την ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την πώληση και εξασφαλίζει πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Οι συμμετέχοντες με το πέρας του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν και να προτείνουν λύσεις στους τομείς της εσωτερικής οργάνωση της επιχείρησης, την αύξηση κερδοφορίας, την πιστότητα πελατών, την προώθηση σε νέους ή διαφυγόντες πελάτες και τη διαχείριση τυχόν συγκρουσιακών καταστάσεων αν και όταν προκύψουν.

Απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία που καλείται να βελτιωθεί σε επίπεδο τεχνικής πωλήσεων αλλά και σε θέματα επαγγελματικής εξυπηρέτησης.

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κος Γιάννης Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

Για  πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΣΘΕΒ αρμόδια κα Ελένη Ευαγγελοπούλου, τηλ: 2410555507 & e-mail: education@sthev.gr.

Προηγούμενο άρθρο Ημερίδα για την Προώθηση της Φυσικής Δραστηριότητας σε Μαθητές
Επόμενο άρθρο Με 5.000.000 ευρώ χρηματοδοτεί την Ολοκλήρωση του Προσκηνίου Πολιτισμού η Περιφέρεια