Aνακοίνωση των αιρετών των Παρεμβάσεων για το ΠΥΣΔΕ Λάρισας

15 Μαρτίου 2019

Με συνοπτικές διαδικασίες  και βασική επιδίωξη την ελαχιστοποίηση των κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών.

 

Στην  συνεδρίασητης Τετάρτης 13 Μάρτη το υπηρεσιακό συμβούλιο ασχολήθηκε με τον  προσδιορισμό κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019(πινακες Α,Β,Γ).

Το Υπουργείο με μια  εγκύκλιο  και προθεσμίες σχεδόν ανύπαρκτες μας ζητούσε  να   διεκπεραιώσουμε  μια σοβαρή διαδικασία, όπως είναι   ο προσδιορισμός κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019. Η εγκύκλιος, που έχει ημερομηνία έκδοσης 8/3/2019, κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις την Παρασκευή 8/3/2019 αργά το μεσημέρι και ενώ τα σχολεία  ήταν ένα τριήμερο κλειστά λόγω Σαββατοκύριακου και Καθαρής Δευτέρας.( Υπήρξε δε και εγκύκλιος  39386/Ε2 που στάλθηκε στα ΕΕΕΕΚ στις 13-3-2016 για τον υπολογισμό των  οργανικών κενών σε αυτές τις σχολικές μονάδες, δηλαδή μετά την λήξη της προθεσμίας!!!).Απαιτούσε  από τους Διευθυντές των σχολείων να αποστείλουν τους πίνακες Α (κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικών) συμπληρωμένους από τους ίδιους χωρίς την σύμφωνη γνώμη και τον έλεγχο του συλλόγου διδασκόντων την στιγμή που υπάρχουν ώρες με Α ανάθεση σε περισσότερους  του ενός κλάδου  αλλά και τα πρότζεκτ  που είναι   σε Α ανάθεση  όλων των κλάδων,  και με βάση την εγκύκλιο συμμετέχουν  στον υπολογισμό των οργανικών κενών. Άρα  ο σύλλογος διδασκόντων  θα πρέπει να έχει λόγο  στον τρόπο κατανομής τους ( καθώς επίσης  πρέπει να γνωρίζουν οι συνάδελφοι των υπόλοιπων σχολείων σε ποια οργανικά κενά περιέχονται ώρες πρότζεκτ γιατί προφανώς θα συνεκτιμηθεί στις προτιμήσεις τους όταν κληθούν να δηλώσουν οργανικά κενά αμέσως μετά την διαδικασία των μεταθέσεων).

Οι πίνακες Α συντάσσονται μία φορά το χρόνο και αποτελούν την βάση  των υπηρεσιακών μεταβολών, (μεταθέσεις, αποσπάσεις τοποθετήσεις σε οργανικά , λειτουργικά κενά κλπ.) Γι’ αυτό  θα πρέπει να υπάρχει προσεκτικός έλεγχος από διευθυντές, εκπαιδευτικούς, υπηρεσίες  της ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ και αυτό απαιτεί επιπλέον χρόνο.

Με βάση τα παραπάνω και παίρνοντας υπόψη

α. Την παράσταση –παρέμβαση της ΕΛΜΕ  και την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για τις ασφυκτικές προθεσμίες,

β. Την  αμφιβολία εάν το σύνολο των πινάκων Α έχει  έρθει  σε γνώση  των συλλόγων  διδασκόντων

γ.  ότι μέχρι τώρα δεν έχει τελειώσει η επεξεργασία των πινάκων Α από την υπηρεσία( πρόκειται για 90 σχολικές μονάδες) για να συνταχτούν οι πίνακες Β και Γ

δ. ότι οι συνάδελφοι εργαζόμενοι στην ΔΔΕ δεν μπορεί να υποχρεώνονται σε εξαντλητικά ωράρια για την επεξεργασία των πινάκων.

ε.  ότι οι συνάδελφοι Διευθυντές δεν είναι υποχρεωμένοι σε 24ωρη βάση να δίνουν διευκρινήσεις  μέσω τηλεφώνου επί των πινάκων.

Το υπηρεσιακό συμβούλιο με συντριπτική πλειοψηφία εξέφρασε την γνώμη να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος τουλάχιστον μέχρι την Παρασκευή έτσι ώστε να γίνει η απαραίτητη ενημέρωση και έλεγχος από διευθυντές, εκπαιδευτικούς, υπηρεσίες  της ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ.Δυστυχώς η διοίκηση αγνοώντας την εκφρασμένη θέληση του υπηρεσιακού συμβουλίου και σωματείου προχώρησε στην καταχώρηση στο πληροφοριακό σύστημα των κενών και πλεονασμάτων με δική της ευθύνη.Δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο για μια φοράακόμη ότι είναι απέναντι απόδίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών,υπακούοντας τυφλά στις εντολές του υπουργείου, ακόμα και στις διά γυμνού οφθαλμού παράλογες.

Ξεκινώντας από το  ΠΔ.1/03 – ΦΕΚ 1/2003 όπου οι περισσότερες αποφασιστικές αρμοδιότητες των ΠΥΣΔΕ μετατράπηκαν σε γνωμοδοτικές,περάσαμε στο  διαχρονικό ψαλίδισμα από όλες τις κυβερνήσεις, (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ είτε χώρια είτε μαζί και με άλλους πρόθυμους)  φτάνοντας στην σημερινή κυβέρνηση(ΣΥΡΙΖΑ με η και χωρίς ΑΝΕΛ)όπου έχουμε την αφαίρεση της στήλης ‘’εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ’’ σε ότι αφορά τα κενά και πλεονάσματα που προκύπτουν από την επεξεργασία των πινάκων. Ηδιοίκηση όμως της ΔΔΕ το τερμάτισε, παρακάμπτοντας το  υπηρεσιακόσυμβούλιο, που ζήτησε ελάχιστο  χρονικό διάστημα για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος, να εξεταστούν ενστάσεις κλπ, παίρνοντας την ευθύνη καταχώρησης των στοιχείων. Εκεί καταλήγει όποιος ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες ΕΕ και ΟΟΣΑ.Γιατί το κράτος και οι κυβερνήσεις τους στις αντιεκπαιδευτικές- αντεργατικές πολιτικές έχουν συνέχεια…

Καλούμε την διοίκηση να δημοσιοποιήσει  άμεσα αναρτώντας στην ιστοσελίδα της τους πίνακες με τα κενά πλεονάσματα που καταχώρησε στο σύστημα. Σε διαφορετική περίπτωση σαν αιρετοί του κλάδου θα κάνουμε αυτό που πρέπει και αυτό που κάνουμε όλα τα χρόνια που είμαστε στο συμβούλιο εν μέσω έμμεσων αλλά και άμεσων απειλών . Θα  πάρουμε και θα δώσουμε στο σωματείο και τους  συναδέλφουςμας τους  πίνακες Α να ενημερωθούν ,να ελέγξουν, να κρίνουν και να συγκρίνουν τους πίνακες. Έτσι υπηρετείται η διαφάνεια και όχι με κούφια λόγια.

Πέρα από τις διαδικασίες εξπρές γίνεται κατανοητό σε όλους ότι η Υπουργική Απόφαση στοχεύει στην εφαρμογή μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που προώθησαν όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις, με βασική επιδίωξη την ελαχιστοποίηση των κενών και τη δημιουργία νέων «δεξαμενών» πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. (αύξηση ωραρίου, κατάργηση του 3ωρου των υπεύθυνων εργαστηρίων, μη έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, στοίβαγμα μαθητών στα τμήματα, μείωση εβδομαδιαίων διδ. ωρών του Γυμνασίου, σχεδιασμός για αντίστοιχη μείωση στη νέα Γ ΓΕΛ, μετακινήσεις μαθητών στις πόλεις στις πρώτες τάξεις Γυμνασίων – ΓΕΛ – ΕΠΑΛ για να μη αυξηθεί ο συνολικός αριθμός τμημάτων, αρνητικές προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ, τμημάτων ξένων γλωσσών, χαρακτηρισμός μη παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ, ηλεκτρονικές εγγραφές, κ.ά.). Κι όλα αυτά, με δεδομένο το νόμο για το «Νέο Λύκειο» που φέρνει προς ψήφιση η κυβέρνηση, με σειρά εξεταστικών πλεγμάτων και εξοστρακισμό της γενικής παιδείας από μια ολόκληρη τάξη, θα οδηγήσουν σε νέες συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων.

Όλα αυτά σημαίνουν μηδενικές μεταθέσεις που οδηγούν για άλλη μια χρονιά σε απόγνωση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που παραμένουν εγκλωβισμένοι μακριά από τις οικογένειές τους. Οδηγούν στην εργασιακή ανασφάλεια τους εκπαιδευτικούς που είναι οργανικά υπεράριθμοι και προετοιμάζουν τον «κόφτη» για νέες απολύσεις αναπληρωτών τη νέα σχολική χρονιά.Ο δικός μας «κόφτης» σε αυτή την αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης-Ε.Ε-ΟΟΣΑ δεν είναι άλλος από τους ενωτικούςμαζικούς, ταξικούς, πανεκπαιδευτικούςαγώνες.

Κοντελές Δημήτρης Τακτικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ ΛάρισαςMail: kontedi@yahoo.gr

Ρεμπάπης ΠαναγιώτηςΑναπληρωματικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ ΛάρισαςMailrebapis@otenet.gr

( εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών)

Στείλτε το άρθρο Στείλτε το άρθρο

Εκτυπώστε το άρθρο Εκτυπώστε το άρθρο

 

<< Επιστροφή

Μιχάλης Παπαματθαίου - Σάββατο βγαίνω
Γιώργος Μαζωνάκης - Ένα θαύμα
Αντώνης Ρέμος - Δε θέλω να μ΄ αγαπάς
Πάνος Κιάμος - Δύσκολα βράδια
Βασίλης Καρράς - Όπως παλιά
Πέγκυ Ζήνα - Με την πλάτη στον τοίχο
Νότης Σφακιανάκης - Ένα με τη νύχτα
Γιάννης Πλούταρχος - Σε τέσσερις τοίχους
Άρης Καμπάνος - Μη ρωτάς
Νίνο - Ακόμα σε ζητώ

 


Μάρτιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031