Ειδήσεις

Πρωτοπόρος η ΕΔΑ ΘΕΣΣ στην ψηφιακή ενημέρωση των καταναλωτών


Η Εταιρεία, παρέχοντας ίση πρόσβαση πληροφοριών στους καταναλωτές και λειτουργώντας πάντα με γνώμονα τις αρχές της διαφάνειας και της ισότιμης μεταχείρισης, πρωτοπορεί με την υλοποίηση της νέας εφαρμογής ψηφιακής ενημέρωσης.

Η νέα υπηρεσία «Εξέλιξη Εργασιών Κατασκευής» δίνει τη δυνατότητα στους Τελικούς Πελάτες Φυσικού Αερίου, να αποκτήσουν εύκολα και γρήγορα ολοκληρωμένη ψηφιακή ενημέρωση, για την εξέλιξη των εργασιών σύνδεσης με το Δίκτυο Διανομής Φυσικού Αερίου.

Η Εταιρεία Διανομής Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε., στο πλαίσιο αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, ανέπτυξε νέα λειτουργία, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους Τελικούς Πελάτες που θα συνάψουν Σύμβαση Σύνδεσης από 01/03/2019, να λαμβάνουν ενημέρωση για την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής του Σημείου Παράδοσης.

Μέσω της σχετικής ενότητας στην ιστοσελίδα www.edathess.gr, o Τελικός Πελάτης καταχωρώντας μόνο τον ΗΚΑΣΠ (Ηλεκτρονικός Κωδικός Αναγνώρισης Σημείου Παράδοσης), που αποδίδεται κατά την σύναψη της Σύμβασης Σύνδεσης και του Α.Φ.Μ. του, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί τις διάφορες καταστάσεις των εργασιών κατασκευής του Σημείου Παράδοσής του, αλλά και την εξέλιξη σχετικά με την διαχείριση του φακέλου της εσωτερικής εγκατάστασής του, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η έναρξη τροφοδοσίας του Σημείου Παράδοσης.

Η νέα υπηρεσία που τίθεται στη διάθεση του Τελικού Πελάτη από 01/03/2019, αποτελεί μια ακόμα επιτυχημένη εφαρμογή για την πληρέστερη ενημέρωση του καταναλωτή, ενισχύοντας καταλυτικά την παροχή διευρυμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρει η ΕΔΑ ΘΕΣΣ τόσο στους Χρήστες Διανομής, όσο και στους Τελικούς Πελάτες Φυσικού Αερίου.

 

Προηγούμενο άρθρο Από την απέναντι πλευρά του Αιγαίου στο ΝΟΛ
Επόμενο άρθρο Ρένα: Παραγωγικό,Αγροτικό και Επιχειρηματικό Κέντρο η Λάρισα