Ειδήσεις

H Aέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας γίνεται ZeniΘ


Η Aέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας, ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα, γίνεται «ZeniΘ», ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας,καθώς εκτός από φυσικό αέριο ήδη προμηθεύει και ρεύμα σε όλη την Ελλάδα, σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Τα σημαντικά νέα για την εταιρεία ανακοίνωσε σε εκδήλωσή της στο ανανεωμένο κατάστημα της Λάρισας, στην οδό Φαρσάλων 217, η διοίκηση της εταιρείας, παρουσία κρατικών φορέων, εκπροσώπων της Εκκλησίας, συνεργατών και δημοσιογράφων, μετά τις αντίστοιχες εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.Ιγνάτιο εκπροσώπησε ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης κ. Αχίλλειος Σιώκας. Τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό, εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων κ. Απόστολος Μπέμπης, ο οποίος απηύθυνε και χαιρετισμό.

«Αυτή η μέρα αποτελεί ορόσημο αλλαγής, η οποία σηματοδοτεί την αυγή μιας εποχής γεμάτης ευκαιρίες για την Ελλάδα, τους ανθρώπους της, τους πελάτες και την εταιρεία μας. Σήμερα εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για την ενεργειακή αγορά της Ελλάδας, μέσα από το όχημα της ZeniΘ, μιας εταιρεία που έχει τις ρίζες της στις περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, μετά από 17 χρόνια αποτελεσματικής παρουσίας εκεί, αλλά που φέρει στη χώρα την τεχνογνωσία και την κληρονομιά του ιταλικού κολοσσού Εni. Σήμερα ανακοινώνουμε επίσημα την έναρξη ενός νέου κύκλου με διπλή σημασία: Σε αυτόν τον κύκλο, αγκαλιάζουμε όχι μόνο τις περιοχές της Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας, αλλά ολόκληρη την Ελλάδα. Το κάνουμε δε αυτό, όχι μόνο με τις υπάρχουσες υπηρεσίες μας, αλλά με μια ολιστική 360ο προσέγγιση στο ενεργειακό μας χαρτοφυλάκιο, προς όφελος του καταναλωτή», δήλωσε ο κ. Federico Regola, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, στην κεντρική ομιλία της εκδήλωσης.

Πέρα του νέου brandname και της πανελλαδικής επέκτασης με ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, η εταιρεία ανακοίνωσε και νέες συνεργασίες. Την πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα ενιαία προσφορά υπηρεσιών της, η εταιρεία την εμπλουτίζει και με στοιχεία που δεν σχετίζονται άμεσα με την παροχή ενέργειας, αλλά γενικότερα με την οικονομία του οικογενειακού προϋπολογισμού, όπως η νέα οικογενειακή κάρτα υγείας που θα προσφέρει στους υφιστάμενους αλλά και τους νέους πελάτες της, με δυνατότητα πολλαπλών δωρεάν εξετάσεων για όλη την οικογένεια και πολλά ακόμα προνόμια, σε συνεργασία με την ΕΥ CLUB, που ήδη διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών στον κλάδο της Υγείας.

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, ο οποίος και συντόνισε την εκδήλωση ανέλυσε τις αξίες και το όραμα πίσω από το νέο brandname: «Η εγχώρια και διεθνήςεμπειρία που διαθέτουμε, η πελατοκεντρικότητα που μας χαρακτηρίζει και η εμπιστοσύνη του καταναλωτή, που μας περιβάλλει εδώ και 17 χρόνια, είναι οι βάσεις πάνω στις οποίες οικοδομείται το νέο brand. Κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της, προσπαθεί να γίνει η καλύτερη. Αυτό θέλει η εταιρεία μας:  Να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητές της και τις δυναμικές που αναπτύσσονται γύρω της και να φτάσει στην κορυφή! Και όταν αναφερόμαστε στην κορυφή, υπάρχει μια λέξη που τα συνοψίζει όλα: ZeniΘ».

Οι εκδηλώσεις της εταιρείας σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα που προηγήθηκαν καθώς και η αντίστοιχη στη Λάρισα σηματοδότησαν και το πανελλαδικό λανσάρισμα της εταιρείας με νέο διαφημιστικό σποτ, που βασίζεται στην έννοια της εμπιστοσύνης με αναφορά στην πολύχρονη σχέση της εταιρείας με τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας και στην νέα κορυφή που κατακτά η εταιρεία με την ενιαία προσφορά υπηρεσιών της.

 

 

Σχετικά με την ΖeniΘ

Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της Aέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει και φυσικό αέριο και ρεύμα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με απόλυτη επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017πραγματοποίησε και την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η εταιρεία είναι το αποτέλεσμα της επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ της ελληνικής ΔΕΠΑ και του ιταλικού κολοσσού ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατέχουν το 51% και 49% της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος.

To νέο site της εταιρείας είναι το zenith.gr, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τις προϊοντικές προσφορές της εταιρείας σε φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα.

Είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες socialmedia(Facebook, Twitter, Instagram και Linkedin), διασφαλίζοντας μια άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

 

Προηγούμενο άρθρο Συμμετοχή επιχειρήσεων σε περίπτερο της Περιφέρειας στην έκθεση Fruit Logistica
Επόμενο άρθρο ΕΝΠΕ: Να επισπευστεί η εκχώρηση των μέτρων και δράσεων του ΠΑΑ 2014-20 στις Περιφέρειες