Ειδήσεις

5 τρόποι για να βελτιώσετε το email marketing σας


Όλα αυτά τα χρόνια, το “email marketing” έχει παραμείνει ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξηθούν οι πωλήσεις και η δημοτικότητα μιας επιχείρησης.
Η κατασκευή ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος είναι σημαντική στο να προβάλετε την επιχείρησή σας στο internet, όμως εξίσου σημαντική είναι και η επένδυση στη διαδικτυακή διαφήμιση. Ένας τρόπος είναι οι διαφήμιση μέσω μαζικής αποστολής emails. 
Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε μια λίστα με emails, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να προσεγγίσετε τους πελάτες – ή δυνητικούς πελάτες – σας οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, δεδομένου ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων έχει βρίσκεται στο κινητό τους 24 ώρες το 24ωρο. Επιπλέον, το email marketing μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τις επιδόσεις της καμπάνιας σας, εάν διαθέτετε σύγχρονη πλατφόρμα αποστολών που παρέχουν στατιστικά σύμφωνα με το πόσοι άνοιξαν το email σας, πόσοι το διέγραψαν, κοκ.
Πως, λοιπόν, θα μπορούσατε να βελτιώσετε το email marketing σας;
1. Προσαρμόστε το email σας σε κάθε παραλήπτη
Σκεφτείτε για ένα λεπτό πόσα διαφημιστικά emails λαμβάνετε την ημέρα. Σε πόσα από αυτά έχετε δώσει σημασία ή σας τράβηξαν το ενδιαφέρον; Όπως εσείς μπορεί να τα διαγράψατε ή να μη τους δώσατε σημασία, έτσι θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν και το δικό σας email οι πελάτες σας. Γι αυτό ο λόγο, καλό θα ήταν να ξεκινήσετε το email αναφέροντας το όνομα του παραλήπτη, για παράδειγμα: ” Αξιότιμε κύριε (όνομα παραλήπτη) ” . 
2. Χρησιμοποιήστε emoticons στο θέμα του email
Τα emoticons αποτελούν έναν διασκεδαστιό και αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας. Για παράδειγμα, ανοίξτε την τελευταία σας συνομιλία σε κάποιο chat και παρατηρήστε πόσα emoticons έχουν χρησιμοποιηθεί. 
 
3. Δοκιμάστε τις αποστολές σε διάφορες ώρες της ημέρας
Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να θεωρήσετε ότι όλοι οι πελάτες σας θα διαβάσουν το email σας. Θα πρέπει συνεχώς να πειραματίζεστε στις ώρες που στέλνετε τα emails σας, ώστε να εντοπίσετε ποια είναι η ιδανική ώρα βάσει των στατιστικών που λάβατε. 
 
4. Χρησιμοποιήστε ένα χειροποίητο Responsive Template
Η πλειοψηφία των συνδρομητών σας πρόκειται να ανοίξει το email από το κινητό τους, βάσει στατιστικών. Έτσι, το ενημερωτικό δελτίο που θα τους στείλετε, θα πρέπει να ανταποκρίνεται σε κάθε ανάλυση και μέγεθος οθόνης, χωρίς να αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά και το περιεχόμενό του. Έτσι, το email σας παρουσιάζει έναν επαγγελματισμό. 
 
5. Τοποθετήστε ένα Call-to-action κουμπί σε κάθε email
Ο συνδρομητής σας μπορεί να ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες σας, όμως να έχει απορίες ή να μην έχει τη διάθεση να διαβάσει ολόκληρο το ενημερωτικό σας φυλλάδιο. Γι αυτό το λόγο, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα Call-to-action κουμπιά, όπου μπορείτε να βάλετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για παράδειγμα, στο οποίο θα λάβετε κλήση αμέσως μόλις το πατήσει ο χρήστης.
Προηγούμενο άρθρο Αίτημα παράτασης υποχρεώσεων των επιχειρήσεων της Θεσσαλίας
Επόμενο άρθρο Ερώτηση Χρ. Κέλλα για τα ειδικά μισθολόγια