Ειδήσεις

Ρ. Καραλαριώτου : Προς τι τα χαμόγελα κύριε Δήμαρχε;


Η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Λαρισαίων κα Ρένα Καραλαριώτου, με αφορμή τις ανακοινώσεις των κ. Καλογιάννη-Νταή ως προς τα ταμειακά διαθέσιμα του δήμου Λαρισαίων και την εκτέλεση του προϋπολογισμού του 2015 έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Οι ανακοινώσεις του Δημάρχου Λαρισαίων κ. Καλογιάννη αποδεικνύουν με στοιχεία πλεον την ανυπαρξία της δημοτικής του αρχής.
Σε μια φριχτή εποχή για την κοινωνία, τις δομές της, τους θεσμούς της και τελικά τους ίδιους τους πολίτες, ο δήμος Λαρισαίων μας πληροφορεί πως διαθέτει χρήματα αλλά τα κρατάει για το… μέλλον! Βεβαίως , δεν θέλουμε να σκεφτούμε ότι στερεί χρήματα από την τοπική οικονομία , από τους πολίτες της Λάρισας μη κάνοντας έργο για να στηρίξει με τα χρήματα αυτά την Κυβέρνηση , καθώς ο ίδιος ο Δήμαρχος ανέφερε <ότι από τα 18 εκ τα 6εκ βρίσκονται στην ΤτΕ μετα από αίτημα της Κυβέρνησης >.
Τη στιγμή λοιπόν που η πόλη καταρρέει, που οι λακκούβες τείνουν να γίνουν τα σήμα κατατεθέν της, που η κατάσταση όσον αφορά τα πεζοδρόμια, το πράσινο, την καθαριότητα, την αγροτική οδοποιία, την στάθμευση, τείνει ανεξέλεγκτη προς το χείριστο, η δημοτική αρχή πανηγυρίζει, οτι διαθέτει… ταμείο! Και γιατί διαθέτει ταμείο ;Γιατί ακριβώς δεν έγινε τίποτα στην πόλη.
Στη συνέντευξη τύπου που δώσανε πληροφόρησαν τους συμπολίτες μας πως ο Δήμος διαθέτει 18.000.000 ταμειακά διαθέσιμα, εκ των οποίων τα 8.000.000 είναι από το 2015. Αυξήθηκαν τα έσοδα από το κράτος; «Όχι», είναι η απάντηση. Αυξήθηκαν μήπως τα δημοτικά τέλη; «Και πάλι, όχι» είναι η απάντηση. Άρα;
Πολύ απλά επί ενάμιση χρόνο, η δημοτική αρχή Καλογιάννη δεν <έριξε> χρήματα στην οικονομία της πόλης . Δεν χρηματοδότησε δράσεις για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών , για την στήριξη της τοπικής οικονομίας, των αγροτών, των κοινωνικών υποδομών, της παιδείας .
Ειλικρινά, προς τι τα χαμόγελα κ. Καλογιάννη;

Προηγούμενο άρθρο Ερώτηση Κέλλα σε Σκουρλέτη για τα αιολικά πάρκα
Επόμενο άρθρο Μάξιμος προς Πρόεδρος ΤΕΙ Θεσσαλίας Ευελπιστώ σε συνεργασία για τα θέματα παιδείας