Ειδήσεις

Προχωρά σε υπογραφή σύμβασης η μελέτη για την ανατολική παράκαμψη Λάρισας


Προχωρά σε υπογραφή σύμβασης  από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η μελέτη που οδηγεί σε έργο για την ολοκλήρωση του περιφερειακού δακτυλίου της πόλης της Λάρισας. Πρόκειται για τη μελέτη της  Ανατολικής Παράκαμψης Λάρισας-Τμήμα από  ισόπεδο κόμβο π.ε.ο.  Βόλου έως τον κόμβο Βιοκαρπέτ, στην οποία αναδείχτηκε ανάδοχος. Η μελέτη συνολικού προϋπολογισμού 743.634,84 ευρώ χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας  και περιλαμβάνει  νέα χάραξη σε οδικό τμήμα συνολικού μήκους 4 χλμ,   παράπλευρο οδικό δίκτυο και   κατασκευή κυκλικού  κόμβου στο ύψος της Βιοκαρπέτ.

«Σχεδιάζουμε σήμερα τη Θεσσαλία του αύριο» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Με διεκδίκηση, στρατηγική και προγραμματισμό σε συνεργασία με την Τεχνική μας Υπηρεσία, δρομολογούμε ένα σημαντικό οδικό έργο, στο οποίο διεισδύουν οι επιθυμίες των κατοίκων της περιοχής. Με την ολοκλήρωση των μελετών της ανατολικής παράκαμψης Λάρισας δημιουργείται ένας νέος  διαμπερής  οδικός άξονας,   που  ολοκληρώνει  τον περιφερειακό δακτύλιο της Λάρισας, αποσυμφορίζει την οδό Βόλου και  αναβαθμίζει  το περιβάλλον και τις  συνθήκες  ασφάλειας,  δίνοντας τη δυνατότητα εκτροπής  της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων από τον αστικό ιστό της Λάρισας» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

 

Τεχνικό αντικείμενο της μελέτης

 

Η μελέτη   Τμήμα από Ι/Κ π.ε.ο. Βόλου έως κόμβο Βιοκαρπέτ είναι  το δεύτερο  τμήμα της Ανατολικής Παράκαμψης Λάρισας (μετά το τμήμα από π.ε.ο. Βόλου μέχρι την π.ε.ο. Αθηνών- Θεσσαλονίκης  στο ύψος του κυκλικού κόμβου Αγιάς)  και αποτελεί νέα χάραξη που  παρακάμπτει μέρος του αστικού οδικού τμήματος της Π.Ε.Ο Λάρισας – Βόλου, και της   Π.Ε.Ο Λάρισας -Αθηνών. Πρόκειται για πλήρη  μελέτη οδικού τμήματος μήκους 4 χλμ, διαχωρισμένης κυκλοφορίας, δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση, παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας, πλήρη μελέτη ενός ισόπεδου κυκλικού στην οδό Βόλου, πλήρη μελέτη δύο τεχνικών γεφύρωσης τάφρου και Α/Δ  της αρτηρίας από τις σιδηροδρομικές γραμμές.

 Περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους μελέτες:

– Τοπογραφική Μελέτη που περιλαμβάνει την τοπογραφική μελέτη – κτηματογράφηση σε όλο το μήκος καθώς και στις θέσεις των τεχνικών και του κόμβου και την κτηματολογική μελέτη (σύνταξη διαγραμμάτων-πινάκων)

– Μελέτη Οδοποιίας που περιλαμβάνει την αναγνωριστική (προκαταρκτική) και οριστική μελέτη της κύριας αρτηρίας (μήκους 4χλμ) του παράπλευρου δικτύου εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας (μήκους 7χλμ) και ενός ισόπεδου κόμβου (κυκλικού) καθώς και την οριστική μελέτη σήμανσης και ασφάλισης της κύριας αρτηρίας και του ισόπεδου κόμβου

– Μελέτη Υδραυλικών που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη αποχέτευσης – αποστράγγισης της κύριας αρτηρίας και του παράπλευρου δικτύου, την οριστική μελέτη αποχέτευσης καταστρώματος δύο (2) γεφυρών

– Στατική Μελέτη που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη δύο (2) τεχνικών

-Γεωλογική Μελέτη του έργου

– Γεωτεχνική Μελέτη που περιλαμβάνει την μελέτη θεμελίωσης οδού και των δύο (2) τεχνικών

– Περιβαλλοντική Μελέτη της οδού που περιλαμβάνει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ)

– Ηλεκτρομηχανολογική Μελέτη που περιλαμβάνει την οριστική μελέτη φωτισμού της κύριας αρτηρίας και του ισόπεδου κυκλικού κόμβου

– Μελέτη ΣΑΥ – ΦΑΥ

 

Προηγούμενο άρθρο Μάξιμος: Η Ευρώπη έχει ανάγκη πολιτικούς άνδρες όπως ο Sassoli
Επόμενο άρθρο Εργατικό Κέντρο Λάρισας: Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων