Ειδήσεις

Έργα 2.000.000 ευρώ από την Περιφέρεια στην π.ε.ο. Φάρσαλα-Λάρισα


Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη συντήρηση και αποκατάσταση της π.ε.ο. Φάρσαλα-Λάρισα, που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με έργο προϋπολογισμού 2.000.000 ευρώ. Από το ύψος των Χαλκιάδων  μέχρι και την διασταύρωση της οδού με την παλιά σιδηροδρομική γραμμή, ο  δρόμος ασφαλτοστρώνεται  στο μεγαλύτερο μήκος του και σε προβληματικά σημεία, διαγραμμίζεται, καθαρίζονται ερείσματα, γίνονται έργα  απορροής ομβρίων και συμπληρώνεται  η κατακόρυφη σήμανση.

Οι εργασίες  πραγματοποιούνται με εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων και αυθημερόν, ώστε στο τέλος της ημέρας η οδός να παραδίδεται σε κυκλοφορία.

«Προχωράμε με γρήγορο ρυθμό στην βελτίωση του τμήματος Φάρσαλα -Λάρισα, από το ύψος των Χαλκιάδων,  ώστε ο δρόμος να παραδοθεί σε χρήση πολύ πριν από το συμβατικό χρόνο και να περιοριστεί  στο ελάχιστο η ταλαιπωρία των οδηγών» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Παραδίδουμε ένα χρήσιμο έργο που ενισχύει την οδική ασφάλεια και διασφαλίζει  την ομαλή κυκλοφορία σε ένα δρόμο με πολλά προβλήματα. Παράλληλα ολοκληρώνουμε τον κυκλικό κόμβο στην είσοδο της πόλης των Φαρσάλων και  μελετάμε το σύνολο του άξονα Λάρισα-Φάρσαλα, ώστε να είμαστε έτοιμοι  να  εντάξουμε το έργο σε πρόγραμμα χρηματοδότησης» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Οι εργασίες

Οι εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης της εθνικής οδού 3, της οποίας η συντήρηση ανήκει στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, διακρίνονται σε:

– εργασίες χωματουργικών-τεχνικών-οδοστρωσίας εκεί που θα απαιτηθεί εξυγίανση-αποκατάσταση ιδιαίτερα σε σημεία που εμφανίζονται έντονες ρηγματώσεις και καθιζήσεις ή φυσιολογική φθορά με την πάροδο του χρόνου.

– εργασίες συντήρησης ασφαλτικών στρώσεων σε σημεία που εμφανίζονται ρηγματώσεις και  καθιζήσεις ή φυσιολογική φθορά με την πάροδο του χρόνου και

– εργασίες συντήρησης – βελτίωσης – συμπλήρωσης της οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης

Η ασφαλτόστρωση θα γίνει τμηματικά σε θέσεις για τις οποίες έχει γίνει καταγραφή και σύμφωνα με τη δυναμική εξέλιξη των φαινομένων που παρουσιάζονται στις θέσεις αυτές. Το είδος της συντήρησης (βάθος φρεζαρίσματος, πλάτος επέμβασης, τυχόν κατασκευή ισοπεδωτικής στρώσης, πάχος στρώσης κυκλοφορίας, επιλογή κοινής ή αντιολισθηρής στρώσης κυκλοφορίας κλπ.) θα καθοριστούν σε επικοινωνία με τη Διευθύνουσα Υπηρεσία και με βάση τα τωρινά χαρακτηριστικά της οδού.

Σε όλα τα τμήματα που θα κατασκευαστεί ολικά ή μερικά νέος ασφαλτικός τάπητας κυκλοφορίας θα πραγματοποιηθεί διαγράμμιση κεντρικού άξονα και οριογραμμών. Για λόγους συνέχειας της οδού θα γίνει συντήρηση της διαγράμμισης και σε τμήματα υφιστάμενου ασφαλτικού οδοστρώματος στο οποίο δεν θα πραγματοποιηθούν εργασίες ασφαλτόστρωσης. Η διαγράμμιση θα πραγματοποιείται τμηματικά παράλληλα με την πρόοδο των ασφαλτικών εργασιών.

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο Αγρυπνία στις 23 Ιουνίου στον Άγιο Αχίλλιο
Επόμενο άρθρο Ελληνική Λύση: Παραγωγοί κριθαριού σε απόγνωση στον Θεσσαλικό κάμπο