Ειδήσεις

Ειδικό σχέδιο της ΕΔΑ ΘΕΣΣ που εγγυάται την αδιάλειπτη λειτουργία των υπηρεσιών της


Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ, λειτουργεί με γνώμονα την παροχή Υπηρεσιών, όπως προκύπτουν από τις κείμενες διατάξεις του Κώδικα, της Άδειας Διανομής και της Άδειας Διαχείρισης Δικτύου Διανομής, με πρωτεύον στόχο την εξασφάλιση της ομαλής, ασφαλούς, αξιόπιστης και αδιάλειπτης τεχνικής λειτουργίας των Δικτύων Διανομής. Λαμβάνοντας υπόψη την προστασία των εργαζομένων και των καταναλωτών και με σεβασμό στις ανακοινώσεις του ΕΟΔΥ και της Πολιτείας κατά της εξάπλωσης του κοροναϊού η Διοίκηση της ΕΔΑ ΘΕΣΣ έχει καταρτίσει ειδικό σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας με στόχο την αδιάλειπτη λειτουργία των κρίσιμων υπηρεσιών της. Περαιτέρω, η Εταιρεία, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, περιόρισε, το ρυθμό των δραστηριοτήτων της, ενημερώνοντας την Αρχή και τους Χρήστες Διανομής.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο του περιορισμού των κύριων δραστηριοτήτων, όπως προσδιορίζονται στα άρθρα 12 και 13 του ΚΔΔΔ, το πλάνο λειτουργίας της Εταιρείας αναφορικά με την Υπηρεσίες Βασικής Δραστηριότητας Διανομής Φυσικού Αερίου και τις επικουρικές ως προς τη Βασική Δραστηριότητα, περιλαμβάνει τα κάτωθι:

Υπηρεσίες Βασικής Δραστηριότητας Διανομής Φυσικού Αερίου:

• Παραλαβή ποσοτήτων Φυσικού Αερίου στα Σημεία Εισόδου.
• Διοχέτευση των ποσοτήτων Φυσικού Αερίου μέσω του Δικτύου Διανομής.
• Παράδοση ποσοτήτων Φυσικού Αερίου στα Σημεία Παράδοσης.
• Τεχνική λειτουργία του Δικτύου Διανομής και παρακολούθηση μέσω των συστημάτων ελέγχου.
• Μέτρηση της ποσότητας Φυσικού Αερίου που παραδίδεται στα Σημεία Παράδοσης.
– Μόνο σε προσβάσιμα Σημεία Παράδοσης.
• Παροχή πρόσβασης χρήσης του Δικτύου Διανομής στους Χρήστες Διανομής
• Ανάπτυξη του Δικτύου Διανομής
– Τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στη Θεσσαλονίκη και σε τέσσερις πόλεις στη Θεσσαλία λειτουργούν με περιορισμένη και ελεγχόμενη προσέλευση των Καταναλωτών, καθώς και με αυστηρή τήρηση των οδηγιών προστασίας του ΕΟΔΥ αλλά και των ειδικών μέτρων που εφαρμόζει η ΕΔΑ ΘΕΣΣ. Παράλληλα, λειτουργούν και έχουν ανακοινωθεί εναλλακτικές επιλογές για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών (ιστοσελίδα, τηλεφωνικό κέντρο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
• Θεώρηση μελετών Εσωτερικών Εγκαταστάσεων σε νέες και υφιστάμενες οικοδομές.
– Ο έλεγχος των εσωτερικών εγκαταστάσεων θα πραγματοποιείται μόνο σε προσβάσιμες εγκαταστάσεις. Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται πρόσβαση εντός της ιδιοκτησίας, θα λαμβάνονται όλα τα μέτρα προστασίας αφού προηγηθεί σχετική συνεννόηση και ενημέρωση των καταναλωτών.
• Σύνδεση νέων Τελικών Πελατών με το Δίκτυο Διανομής.
– Δεν θα πραγματοποιούνται οι τεχνικές αυτοψίες για την χωροθέτηση των Εξωτερικών Εγκαταστάσεων, επειδή απαιτείται πρόσβαση εντός της ιδιοκτησίας των Καταναλωτών.
• Διαδικασία αλλαγής Χρήστη Διανομής σε Σημείο Παράδοσης.
– Μόνο σε προσβάσιμα Σημεία Παράδοσης για την λήψη της ένδειξης.
• Λειτουργία της τηλεφωνικής υπηρεσίας έκτακτης ανάγκης σε 24ωρη βάση.
• Ασφάλεια του Δικτύου Διανομής, διαχείριση και άμεση ανταπόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, διαχείριση κρίσεων.
• Τροφοδότηση νέων Σημείων Παράδοσης.
– Η τροφοδότηση θα πραγματοποιείται μόνο σε προσβάσιμες εγκαταστάσεις. Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται πρόσβαση εντός της ιδιοκτησίας, θα λαμβάνονται όλα τα μέτρα προστασίας αφού προηγηθεί σχετική συνεννόηση και ενημέρωση των καταναλωτών.

Επικουρικές Υπηρεσίες:

• Σύνδεση νέων Σημείων Παράδοσης με το Δίκτυο Διανομής μέσω εργασιών κατασκευής σε αποκλειστικά εξωτερικούς ή/και κοινόχρηστους χώρους, για τις οποίες δεν απαιτείται πρόσβαση εντός της ιδιοκτησίας των καταναλωτών.
• Οι εργασίες διακοπής, αποξήλωσης, απενεργοποίησης, αποσύνδεσης τμήματος ή ολόκληρης της Εξωτερικής Εγκατάστασης, κατόπιν αιτήματος του Χρήστη Διανομής αναστέλλονται, ενώ τα αιτήματα των Τελικών Πελατών πραγματοποιούνται, εφόσον οι εργασίες αφορούν αποκλειστικά σε εξωτερικούς ή/και κοινόχρηστους χώρους και δεν απαιτείται πρόσβαση εντός της ιδιοκτησίας των καταναλωτών.
• Επανενεργοποίηση, επανασύνδεση τμήματος ή του συνόλου της Εξωτερικής Εγκατάστασης μετά από διακοπή/αποσύνδεση, κατόπιν αιτήματος του Τελικού Πελάτη ή του Χρήστη Διανομής.
– Θα εκτελούνται μόνο σε προσβάσιμες εγκαταστάσεις. Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται πρόσβαση εντός της ιδιοκτησίας, θα λαμβάνονται όλα τα μέτρα προστασίας αφού προηγηθεί σχετική συνεννόηση και ενημέρωση των καταναλωτών.
• Καταγραφή μετρήσεων κατόπιν αιτήματος του Τελικού Πελάτη ή του Χρήστη Διανομής, θα πραγματοποιείται μόνο σε προσβάσιμα Σημεία Παράδοσης για την λήψη της ένδειξης.

Τα ανωτέρω τίθενται σε ισχύ από τη Δευτέρα 23/03, λαμβάνονται καθημερινά υπόψη οι εξελίξεις και οι σχετικές ανακοινώσεις της πολιτείας και επανεκτιμώνται από την Εταιρεία.
Σημειώνεται ότι οι περιπτώσεις των Τελικών Πελατών με Ειδικές Ανάγκες, Ευάλωτων ομάδων και Καταναλωτών εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα από την ΕΔΑ ΘΕΣΣ, ενώ η υπηρεσία Άμεσης Επέμβασης λειτουργεί σε αδιάλειπτη 24ωρη βάση για τη διαχείριση των συμβάντων που παρατηρούνται στο Δίκτυο Διανομής Φυσικού Αερίου.
Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απέναντι στους εργαζόμενους και τους καταναλωτές της, η ΕΔΑ ΘΕΣΣ εγγυάται την επιχειρησιακή της συνέχεια και στέκεται αρωγός στις προσπάθειες της Πολιτείας για τον περιορισμό της νόσου, για το καλό όλων των πολιτών.
Εκδόθηκαν οι Βεβαιώσεις Κυκλοφορίας των εργαζομένων της ΕΔΑΘΕΣ μετά την απαγόρευση της κυκλοφορίας η οποία ισχύει από 23/3/2020.
Στο πλαίσιο της διασφάλισης της επιχειρησιακής συνέχειας και με γνώμονα την αδιάλειπτη και ασφαλή διανομή του Φυσικού Αερίου, πραγματοποιείται εβδομαδιαίος προγραμματισμός κατανομής ανθρώπινου δυναμικού, ο οποίος αναθεωρείται την τελευταία ημέρα κάθε εβδομάδας. Για την τρέχουσα εβδομάδα (23-29/3/2020), ο προγραμματισμός προσωπικού της ΕΔΑ ΘΕΣΣ αποτυπώνεται σε ποσοστιαία βάση με το 41,66% να καλύπτεται από τους ανθρώπους που εργάζονται στο γραφείο ή στο πεδίο και το 58,34 % να εργάζεται είτε απομακρυσμένα είτε να βρίσκεται σε άδεια.

Προηγούμενο άρθρο Ευχαριστίες του συλλόγου εργαζομένων του ΠΓΝΛ
Επόμενο άρθρο ΤΕΕ / Κ.Δ. Θεσσαλίας: Μέτρα στήριξης του τεχνικού κλάδου, εξαιτίας της πανδημίας