Νέα επίσκεψη πραγματοποίησε σε έργα αποκατάστασης ρεμάτων και ποταμών της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, η Αντιπεριφερειάρχης Λάρισας, Μαρία Γαλλιού. Συγκεκριμένα, η κα. Γαλλιού επισκέφθηκε την περιοχή της Δημοτικής Κοινότητας Αμουρίου και ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών καθαρισμού και διευθέτησης της κοίτης του ρέματος ‘’Αμουρίου’’ και Τιταρήσιου…














περισσότερα









































