Posts in tag
Επιστολή του Αντιδημάρχου Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου Κιλελέρ
Επιστολή του Αντιδημάρχου Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου Κιλελέρ για θέματα σχετικά με το πρόγραμμα Monitoring
Επιστολή προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μαργαρίτη Σχοινά και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ Γεώργιο Πιτσιλήαπέστειλε ο Αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης του Δήμου Κιλελέρ Ευάγγελος Παπαγιαννούλης με θέμα την άμεση βελτίωση και αναβαθμονόμηση του Συστήματος Παρακολούθησης Εκτάσεων (Μonitoring/ΑΜΣ) και περιορισμό των άδικων ποινών που βασίζονται σε εσφαλμένη φωτοερμηνεία. Στην επιστολή αναφέρονται τα ακόλουθα: «Ως Δημοτική …












