Ειδήσεις

Συνάντηση Κέλλα με τον Γ. Γραμματέα για συνέχιση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων


Συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας είχε ο ιατρός και αν. Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, με τον Γ. Γραμματέα Α/Βάθμιας, Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Αλέξανδρο Κόπτση, κατά την οποία συζητήθηκε η συνέχιση της λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Λυκείων και ΕΠΑΛ, που δεν εγκρίθηκαν για τη φετινή χρονιά.

Ο Λαρισαίος πολιτικός, αφού ζήτησε την ανάκληση της απόφασης μη έγκρισης των τμημάτων από την Υφυπουργό Ζέττα Μακρή, επανέφερε το θέμα και στον αρμόδιο Γ. Γραμματέα. Συγκεκριμένα, επισήμανε πως ηαλλαγή σχολικού περιβάλλοντος πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις συνιστάεξέλιξη,η οποίαθα έχειψυχολογικό αντίκτυπο στους μαθητές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις επιδόσεις τους, ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις επιπτώσεις που θα έχει η αλλαγή αντικειμένου σπουδών για τους μαθητές των ΕΠΑΛ.

Ο αν. Γραμματέας της ΚΟ της ΝΔέθιξε, ακόμη, την υγειονομική διάσταση της απόφασης, τονίζοντας πως η καθημερινή και μαζική μεταφορά των μαθητών μέσω οχημάτων, από και προς τα νέα τους σχολεία, αυξάνει τον κίνδυνο μετάδοσης του κορονοϊού λόγω συγχρωτισμού.

Ο κ. Κόπτσης άκουσε με προσοχή τα επιχειρήματα του κ. Κέλλα, αναφέροντας πωςεπανεξετάζονται τα αιτήματα για λειτουργία ολιγομελών τμημάτων.

Ο πρ. αν. Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ ευχαρίστησε τον Γ. Γραμματέα για τη συνεργασία και αποχώρησε από το Υπουργείο Παιδείας, δηλώνοντας:

«Με τον Γ. Γραμματέα συζητήσαμε ένα ζήτημα που απασχολεί πολλές οικογένειες του Νομού μας.

Ζήτησα εκ νέου την ανάκληση της απόφασηςκατάργησης ολιγομελών τμημάτων ομάδων προσανατολισμού των Λυκείων και αντικειμένων των ΕΠΑΛ,επισημαίνονταςτόσο την ανατροπή του οικογενειακού προγραμματισμού των μαθητών όσο και τις ενδεχόμενες συνέπειες που θα έχει η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος σε ψυχολογικό και υγειονομικό επίπεδο.

Προσδοκώ ότι η ανταπόκριση που βρήκα σήμερα θα μετουσιωθεί σε πράξεις από την ηγεσία του Υπουργείου».

Προηγούμενο άρθρο ΕΚΛ: Πάρτε πίσω τις αυξήσεις στην τιμή του ρεύματος
Επόμενο άρθρο Δ. Τεμπών: Εργασίες συντήρησης και ενεργειακής αναβάθμισης των σχολικών κτιρίων