Την ορκωμοσία 11 νέων υπαλλήλων, οι οποίοι προσλήφθηκαν μέσω της προκήρυξης 2ΓΒ/2025 του ΑΣΕΠ, πραγματοποίησε σήμερα η Γενική Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, κα Ρένα Καραλαριώτου, παρουσία της Συντονίστριας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, κας Σοφίας Κυρίτση, και της Γενικής Διευθύντριας Εσωτερικής Λειτουργίας, κας…














περισσότερα









































