Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας και αυτή την φορά όπως πάντα, θα σταθεί στο πλάι των βιοπαλαιστών αγροτών, κτηνοτρόφων και μελισσοκόμων της περιοχής μας και όλης της χώρας. Που δεν το βάζει κάτω, που με περηφάνια συνεχίζει να παλεύει, να διεκδικεί απέναντι στην…














περισσότερα









































