Σε ένα ευχάριστο κλίμα και παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιερώνυμου, του Διοικητή κ. Γρηγορίου Βλαχάκη και των εργαζομένων πραγματοποιήθηκε η κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας στο Αμφιθέατρο του Γ.Ν. Λάρισας. Ο Σεβασμιότατος ευλόγησε και έκοψε την βασιλόπιτα και απηύθυνε τις ευχαριστίες του…














περισσότερα









































