Με ιδιαίτερη επιτυχία και ευρεία συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων, γεωτεχνικών, συμβούλων επιχειρήσεων και μελετητών πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου Περιφέρειας Θεσσαλίας με πρωτοβουλία της Αντιπεριφέρειας Πρωτογενούς Τομέα και Αγροτικής Οικονομίας σε συνεργασία με το Παράρτημα Κεντρικής Ελλάδας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Γεωπόνων…














περισσότερα









































