Η Επιτροπή Ειρήνης Λάρισας (μέλος ΕΕΔΥΕ) καταγγέλλει την προκλητική, αναίτια και άγρια επίθεση των ΜΑΤ στους εποχικούς πυροσβέστες το βράδυ της Πέμπτης (31/10), οι οποίοι διεκδικούν το αυτονόητο δικαίωμά τους στη δουλειά. Αποδεικνύεται γι’ ακόμη μια φορά το μέγεθος της υποκρισίας της κυβέρνησης της ΝΔ…














περισσότερα









































