Μια όμορφη γιορτή ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του 7ου Γυμνασίου Λάρισας προκειμένου να κάνουν τον απολογισμό μιας, ομολογουμένως, δημιουργικής χρονιάς και να ευχηθούν σε όλους «Βάλε πλώρη….. γι αυτά που ονειρεύτηκες…. για το αύριο πρόσω ολοταχώς…». Παρουσίασαν αρχικά την θεατρική παράσταση «Ορέστεια-Αγαμέμνων» του…














περισσότερα









































