- Larisa News - https://www.larisanews.gr -

Η Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας σας γεμίζει με ενέργεια και πλούσια δώρα

Η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, η εταιρεία που προμηθεύει με φυσικό αέριο εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά στην Ελλάδα, τώρα μας γεμίζει όχι μόνο με ενέργεια, αλλά και με μοναδικής αξίας δώρα για όλη την οικογένεια.

Η εταιρεία «τρέχει» διαγωνισμό στην ιστοσελίδα gemizoymeenergeia.gr [1],με μεγάλο έπαθλο ένα τετραήμερο ταξίδι στην Disneyland,στο Παρίσι, για μια τετραμελή οικογένεια!

Στα έπαθλα του διαγωνισμού περιλαμβάνονται επίσης 1 iphone 7 32 GB 4G+ SmartphoneBlack, 2 GalaxyTabS2 T813 Tablet 9.7″ WiFi, 2 Σετ εντοιχιζόμενων συσκευών (Φούρνος & Αυτόνομη κεραμική βάση εστιών), 2 τηλεοράσεις SonyKD49XD7005 49″ Smart 4KT, 2 κονσόλες SonyPS4 Pro 1TB& 2ndWirelessDualshock 4 V2 &Powerpak 1200mAh καθώς και 100 προπληρωμένες κάρτες TicketCompliments.

Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν όλοι, πελάτες και μη της εταιρείας, μέσω της επίσημης σελίδας της εταιρείας στο Facebook [2], μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 18321 και μέσω των καταστημάτων της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλία.

Ο διαγωνισμός ολοκληρώνεται στις 9 Οκτωβρίου του 2017.

 

Σχετικά με την ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Η εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων. Παράλληλα, σφράγισε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας, λαμβάνοντας από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) άδεια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας 350 MW για διάρκεια 20 ετών. Έτσι η εταιρεία θα παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας, προσφέροντας συνδυαστικά προϊόντα και υπηρεσίες ρεύματος και φυσικού αερίου σε επαγγελματικό και οικιακό επίπεδο σε όλη την Ελλάδα.

Η εταιρεία είναι το αποτέλεσμα της επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ της ελληνικής ΔΕΠΑ και του ιταλικού κολοσσού ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατέχουν το 51% και 49% της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος.

Είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες socialmedia(Facebook [3], Twitter [4], Instagram [5]καιLinkedin [6]), διασφαλίζοντας μια άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.