- Larisa News - https://www.larisanews.gr -

Κέλλας για προβλήματα λειτουργίας ΙΕΚ

Το θέμα της “ανάγκης άμεσης αντιμετώπισης των προβλημάτων στη λειτουργία των ΔΙΕΚ” φέρνουν στη βουλή με ερώτησή τους, προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κώστα Γαβρόγλου, οι βουλευτές, μέλη του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, μεταξύ των οποίων και ο αν. Τομεάρχης, βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας.

Οι ερωτώντες βουλευτές, επισημαίνουν στον αρμόδιο Υπουργό μια σειρά σημαντικών προβλημάτων που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τα Δημόσια ΙΕΚ, μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων και τα οποία, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων, δεν επιλύονται, δυσχεραίνοντας τη λειτουργία τους.

Οι βουλευτές του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ενδεικτικά αναφέρουν:

-Τα κενά σε απαραίτητο προσωπικό.

-Την υποχρηματοδότηση, που έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση των πληρωμών των εκπαιδευτών και την συχνή αδυναμία αποπληρωμής των προμηθευτών, με συνέπεια την έλλειψη υλικών απαραίτητων για τη λειτουργία συγκεκριμένων ειδικοτήτων, ενώ καθίσταται και εξαιρετικά δύσκολη, η αγορά γραφικής ύλης, υλικών καθαριότητας και πετρελαίου θέρμανσης. Πέραν αυτού, δεν υπάρχει απόφαση για χορήγηση δελτίων μειωμένου εισιτηρίου στους σπουδαστές των ΔΙΕΚ, με σημαντικές επιπτώσεις στο διαθέσιμο εισόδημά τους.

-Την απουσία οδηγών σπουδών και κανονισμών κατάρτισης που θα περιγράφουν τους εκπαιδευτικούς στόχους, τα προαπαιτούμενα και τις επαγγελματικές προοπτικές για κάθε ειδικότητα.

-Τις ελλείψεις σε εγχειρίδια και σημειώσεις.

-Την απουσία κάθε είδους επιμόρφωσης των στελεχών των ΙΕΚ.

-Την προβληματική επικοινωνία των ΙΕΚ με την ΓΓΔΒΜΝΓ και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.

Κατόπιν όλων των παραπάνω και δεδομένης της μεγάλης σημασίας που έχει η απρόσκοπτη λειτουργία των Δημόσιων ΙΕΚ, ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία, οι βουλευτές του Τομέα Πιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, ζητούν ενημέρωση από τον αρμόδιο Υπουργό, “σε ποιες άμεσες συγκεκριμένες ενέργειες θα προβεί, ώστε να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα που αναφέρθηκαν και εμποδίζουν την απρόσκοπτη επιτέλεση του σημαντικού εκπαιδευτικού έργου των Δημόσιων ΙΕΚ;”